Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Budapest Zoo & Botanical Garden på
Anmeldt 21. august 2017

Tilbragte en dag her og koste oss alle sammen. Reint og ryddig.

Har flere spisesteder og kiosker så ikke noe problem å få seg noe å spise eller drikke.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Y3430VP
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Anlegget er verdt et besøk. Det er flotte bygg og en flott beplantning. Store områder for dyrene, vinterstid er endel av dyrene inne, så det anbefales å gå dit vår-høst.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, eriktszabo
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Hadde et fint besøk i Budapest zoo. Du kom tett på dyrene og det var mange forskjellige arter vi kunne se. Restauranten rett ved inngangen var forferdelig! 4 av 5 toaletter det var stengt, fordi renholdet var for dårlig! Heldigvis ikke så langt unna var det noen fine toaletter som det gikk an å bruke.

Alt i alt en flott dag med mange spennende dyr for store og små.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Thomas N
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Vi kom på feil tidspunkt. Varm dag, og dyrene hvilte. I bygningene var det dårlig lukt. Helt greit, men bortsett fra orangutangene var det lite som skjedde.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Kvinne48
Anmeldt 30. mai 2016 via mobile enheter

Dyreparken bærer preg av manglende vedlikehold. Hadde virkelig trengt en skikkelig oppussing. Men var en del fine dyr å se på. Grei plass å slå i hjel et par timer.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, 403b_rgel