Ulike måter å oppleve Budapest Zoo & Botanical Garden på
Beer Tours Budapest
12 anmeldelser
Anmeldt 24. oktober 2017

En stor og flott dyrehage bare en kort metrotur i fra sentrum. En fin avveksling fra sightseeing og shopping. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, 805sveine
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Dyreparken er ikke av det største laget, vi følte vi hadde sett det aller meste etter to timer. Men det var mange ulike dyr også noen som ikke Er så vanlig. (Isbjørn, pingviner, nesehorn) Vi syntes vann tilbudet til dyrene var dårlig da det var veldig skittent og nesten fullstendig dekket av høstløvene.
Damen i billettluken trekker også ned da hun var sur og grinete og ikke spesielt høflig.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, 682theresel
Anmeldt 13. september 2017

Veldig vakkert der, rolig og fin atmosfære. Små automater med pellets som du kan kjøpe, da kan du mate mange av dyrene. Kommer nært innpå mange av dem. Anbefaler å kjøpe deg en pipekake på det lille bakeriet som ligger litt oppi dyrehagen. Pipekaken heter Kurtoskalacs på ungarsk. Nam!

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Laura T
Anmeldt 21. august 2017

Tilbragte en dag her og koste oss alle sammen. Reint og ryddig.

Har flere spisesteder og kiosker så ikke noe problem å få seg noe å spise eller drikke.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Y3430VP
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Anlegget er verdt et besøk. Det er flotte bygg og en flott beplantning. Store områder for dyrene, vinterstid er endel av dyrene inne, så det anbefales å gå dit vår-høst.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, eriktszabo