Sightseeingcruise i Budapest om kvelden

fra
USD 12,16
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gellert ås og statue på
Anmeldt 20. desember 2018

Det hadde snødd hele dagen, og vi gikk oppover da det skumret til kvelden. Det ble en helt magisk stemning på vei oppover, men de snødekte trærne og de gule lyktene som lyste opp stiene og trappene. Heldigvis var det en vogn på toppen som solgte varm vin, det gjorde godt i snøføyka. Men det var en superromantisk tur som jeg kommer til å huske lenge.
Det var masse stier og trapper på kryss og tvers og det er supert for lange eller korte turer eller løpeturer.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Discover0507
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Er du i Budapest, så ta deg en tur opp på høyden her. Fantastisk utsikt over byen og Donau. Må oppleves!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, TuristenLillehammer
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Man kan gå opp til toppen, men det er bratt. Vi brukte «Hop on-hop off» buss opp. Dette kalles også Citadellet. I mer moderne tid, brukte den tyske okkupasjonsmakten Citadellet som hovedkvarter. Under den russiske okkupasjonen ble borgen brukt av russiske styrker. Enorme statuer på toppen og ikke minst en fantastisk utsikt utover byen!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Utsikten alene er verdt hele turen opp hit. Ta gjerne buss opp, for det er kraftig stigning. Veien ned kan du gjerne ta til fots via turveier og trapper.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Johtov
Anmeldt 23. oktober 2017

Dersom du ønsker en god trim-tur for en super utsikt, skal du ta turen opp til Gellert Hill and Statue.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, Viggo B