Ulike måter å oppleve Széchenyi Baths and Pool på
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Morsomt med et besøk til SPA’et Szechneyi. Vi hadde bestilt på forhånd, noe kluss med bestillingen. Deilig med forskjellige bad i ulike temperaturer, særlig utebassengene. Badet er overraskende slitt, hadde ikke separat mann/kvinne-dusj og vi fikk kun et avlukke til skifting på deling. En artig opplevelse, men man bør være forberedt på at dette ikke er god standard.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Norwegiangirl1982
Anmeldt 19. oktober 2018

Hadde gledet oss veldig til å dra hit utifra bildene som ligger på nettet, men opplevelse nådde ikke opp til forventningene. Dette badet var veldig skittent, på flisene i dusjen var tydlig at ikke var vasket på LENGE. De var gulbrune, overalt var gulvene møkkete, enkelte av bassengene hadde skitt og hår flytende i seg. Det eneste vi nøt med dette stedet var det ene utebassenget som var ekstra varmt. Skal også neve at det luktet vondt ved bassengene inne.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, kristinogr
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Uoversiktlig og noe labyrint -aktig innvendig (som vi leste av anmeldelser her). Men et flott bad, og absolutt et must om du besøker Budapest. Hjelpsomme ansatte, bortsett fra de som sto i matkassa - en av dem var direkte sur og "offet" seg og himlet med øynene da vi endret litt på bestillingen (skapte ikke noe stort merarbeid for dem). Maten var grei ifht prisen.
Oppfattet stedet som greit rent og ryddig. Skifterommene er store og låsbare, vi bestilte ett hver men her kan flere dele.
Husk badesko! Det er påbudt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 78mariahh
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette er ikke et spa. Et spa skal være rent, stille og avslappende. Dette er et badeland med overfylte og møkkete bassenger og badstuer.
Bassengene lukter vondt, og det flyter synlig møkk og hudrester rundt.
Vanskelig å finne frem.
Man måtte ut i kulda for å komme mellom bassengområde og garderobe/dusj, og vi ble stående å fryse i en lang kø for å få dusjet.

Dato for opplevelse: oktober 2017
2  Takk, 520andr_r
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi, og resten av Budapest virket det som...,) dro dit en søndag. Kø og kaos for å komme inn. Uoversiktlig hvor man skulle gå å skifte. Stod i brosjyren at det var påbudt med badehette, og de bekreftet det når vi kjøpte billetter. Kjøpte badehette, men INGEN brukte badehette.... ingen fulgte noen av reglene som stod: bruke badesko, badekåpe når du beveger deg mellom basseng og ikke ta med drikke i bassenget. Få muligheter til å sitte noe sted. Mulig det er et bedre opplegg vinterstid med varme kilder. Burde vært bedre opplyst at flere kunne dele skiftekabin (dette kostet ekstra) vi kjøpte 1 kabin og 2 skap. Hadde klart oss en 1 kabin. Denne låses med et dings du har på armen, så alt står trygt der mens du bader.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Monica L