Heldagsbilletter til Széchenyi termiske spa

fra kr 1 320,84
fra kr 1 196,52
fra kr 409,21
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra opplevelse ved å bade. Meget hyggelig betjening. Foreslår egen avlukke. Svømmebassenget var rent og godt å få svømt.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, pehpeh68
Anmeldt 21. november 2018

Stort og flott anlegg. Var der for noen timer. Mange forskjellige bad. Likte aller best utendørsbassenget. Herlig å bade i det varme vannet når det er kaldt ute. Anbefales å ha med et ekstra håndkle, badesko samt noe å ha penger og mobil i. Det var mye folk der, men det var nok plass til alle. Tror tidlig på dagen er best.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Anne_Marie_49_11
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Morsomt med et besøk til SPA’et Szechneyi. Vi hadde bestilt på forhånd, noe kluss med bestillingen. Deilig med forskjellige bad i ulike temperaturer, særlig utebassengene. Badet er overraskende slitt, hadde ikke separat mann/kvinne-dusj og vi fikk kun et avlukke til skifting på deling. En artig opplevelse, men man bør være forberedt på at dette ikke er god standard.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Norwegiangirl1982
Anmeldt 19. oktober 2018

Hadde gledet oss veldig til å dra hit utifra bildene som ligger på nettet, men opplevelse nådde ikke opp til forventningene. Dette badet var veldig skittent, på flisene i dusjen var tydlig at ikke var vasket på LENGE. De var gulbrune, overalt var gulvene møkkete, enkelte av bassengene hadde skitt og hår flytende i seg. Det eneste vi nøt med dette stedet var det ene utebassenget som var ekstra varmt. Skal også neve at det luktet vondt ved bassengene inne.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, kristinogr
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Uoversiktlig og noe labyrint -aktig innvendig (som vi leste av anmeldelser her). Men et flott bad, og absolutt et must om du besøker Budapest. Hjelpsomme ansatte, bortsett fra de som sto i matkassa - en av dem var direkte sur og "offet" seg og himlet med øynene da vi endret litt på bestillingen (skapte ikke noe stort merarbeid for dem). Maten var grei ifht prisen.
Oppfattet stedet som greit rent og ryddig. Skifterommene er store og låsbare, vi bestilte ett hver men her kan flere dele.
Husk badesko! Det er påbudt.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 78mariahh