Privat inngang til Széchenyi spa i Budapest med valgfri massasje

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Széchenyi Baths and Pool på
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Það var virkilega mikið af fólki þegar að við fórum en það eyðilagði samt ekki upplifunina. Við vorum tvö með einn eins árs og tókum þvi einn cabin í stað tveggja skápa. Klefin er lítill og því skiptumst við á að vera inní honum til að skipta um föt. Gátum svo geymt barnavagninn þar inni á meðan við vorun ofan í lauginni.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, birkirbjoss
Anmeldt 30. desember 2018

Vi var her etter en dag i dyrehagen, da vi trengte og løse opp muskler og slitne føtter.
Men massasje skulle vi nok bestilt på forhånd, da ingen ting var ledig. Men det var allikevel deilig og bare legge seg ned i et basseng med 27 graders vann og bare slappe av. Mye mennesker og og det føltes litt trangt. Man kan leie håndkle.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KarinAmundsen
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Meget bra opplevelse ved å bade. Meget hyggelig betjening. Foreslår egen avlukke. Svømmebassenget var rent og godt å få svømt.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, pehpeh68
Anmeldt 21. november 2018

Stort og flott anlegg. Var der for noen timer. Mange forskjellige bad. Likte aller best utendørsbassenget. Herlig å bade i det varme vannet når det er kaldt ute. Anbefales å ha med et ekstra håndkle, badesko samt noe å ha penger og mobil i. Det var mye folk der, men det var nok plass til alle. Tror tidlig på dagen er best.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Anne_Marie_49_11
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Morsomt med et besøk til SPA’et Szechneyi. Vi hadde bestilt på forhånd, noe kluss med bestillingen. Deilig med forskjellige bad i ulike temperaturer, særlig utebassengene. Badet er overraskende slitt, hadde ikke separat mann/kvinne-dusj og vi fikk kun et avlukke til skifting på deling. En artig opplevelse, men man bør være forberedt på at dette ikke er god standard.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Norwegiangirl1982