“Deilig bad, men uhøflige og ikke engelsktalende ansatte”
Anmeldelse av Rudas Baths

Budapest Card
Vurdert som nr. 10 av 136 Spa og velvære i Budapest
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 18. mars 2017 via mobile enheter

Vi var fire venninner som besøkte spaet i mars 2017. Da vi kom ble vi møtt av ansatte som ikke kunne engelsk, og som ikke virket som at de var noe interessert i å hjelpe oss. De gav oss feil informasjon, de viste oss ikke vei å gå, og vi brukte veldig lang tid på å komme oss inn. Da vi omsider kom oss inn brukte vi ekstremt mye tid på å komme oss rundt. Det var veldig lite oversiktelig, lite intuitivt og de ansatte kunne ikke engelsk. Lokalene, badene og badstuene var herlige, men det ødela mye med de ansatte og at stedet var så lite ovesiktelig. Vi spiste også i restauranten, noe som heller ikke var en fornøyelse. Tørr kylling og lite smak for alt annet enn en billig penge var ikke en høydare!
Vi bestile også to par-massasjer, begge VIP Swedish Massasje. For å komme seg til VIP-rommet måtte vi igjen spørre oss frem, noe som var alt annet enn lett. Da vi omsider ble vist ned kom vi først til en gang som minnet mer om et sykehus enn et spa. Rommet vi fikk massasje i var mørkt, man hørte masse lyser utenfra og massørene snakket masse sammen, på ungarsk. I tillegg var det dyrt. Anbefaler ikke VIP-massasjen her!

Takk, TrineST

Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Flott og rent bad, med mange forskjellige bad i forskjellige temperaturer og vann, innendørs eller utendørs med fantastisk utsikt. De har også utleie av badetøy. Labyrint av ett bad. Restaurant har de å. Men om du er redd/allergisk for hunder er ikke Budapest rett plass. Her lar de hundene gå uten bånd og gjerne flere meter foran eieren. Vi møtte på løshunder både når vi skulle inn og ut av badet.

Takk, Ida671
Anmeldt 12. desember 2016

Rudas bad leverte ikke som forventet. Et svært nedslitt bad med dårlige garderobeløsninger og lite trivelige ansatte. Den gamle delen av badet er vakkert om enn i dårlig forfatning. 70 minutter VIP-massasje av ok, men generelt var de ansatte sure og lite serviceinnstilte, så også massørene. Dette fremstår som et slitent, offentlig bad bygget i ulike perioder og stilarter og ikke et spa-bad som de reklamerer for. Neste gang prøver vi Gellert badet. Ligger tett på motorveien som går langs Donau.

Takk, LHNL
Anmeldt 2. oktober 2015

Flott Ottomansk bad fra 1500-tallet. De har en del som kun er for men (den gamle delen) mens resten er for begge kjønn og barn. De har restauranter og spa behandlinger

Takk, Espen S
Les flere anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2014

Nattbad fredag-lørdag kl12-4 anbefales! Neste ferie går hit! Flere "thermal" bassenger, badstu, kaldtvannsbasseng, deilig!

Takk, Marianne A

Reisende som så på Rudas Baths, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Rudas Baths? Del dine erfaringer!