Kveldscruise i Budapest på elven Donau

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Danube River på
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hadde gledet oss til en koselig båttur. Ble en kjedelig tur da vi ikke så noe gjennom vinduene og det var for kaldt ute. Elven som sådan er jo imponerende.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, bj_rno265
Anmeldt 7. august 2018

Vi kjøpte todagers billett på hop on/hop off bussene, og det inkluderte et 2 timers båtcruise på elven. Vi kjørte med Silverline Cruises, og det var en fin opplevelse å se byen fra elva. Båten var liten og koselig, og vi hadde en informativ guide ombord som viste oss de mest berømte severdighetene, og litt til.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, Starlionleo
Anmeldt 8. juli 2018

Tog en båttur fra kai 5 til Szentendre by. Båten brukte ca 1,5 timer dit og ved ankomst hadde man ca 5 timer til disposisjon før retur. Mye fint å se på turen langs Donaus bredder. Båten har sitteplasser både opp og nede, wc samt en liten kiosk.
I Szentendre kan man oppleve både marsipanmuseet og helårsåpen julebutikk. Prisen på turen er overkommelig og vel verd hver en krone.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, petrasR6775KL
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Flott tur. Mat ok men litt stressende betjening. Fin utsikt over bysentrum på begge sider av elven. 2 timer var egentlig nok.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 923olavm
Anmeldt 27. april 2018 via mobile enheter

Var ombord European båten. Flott båt med rene toaletter. Turen var lite informativ. Høytaler var plassert ute og ingen informasjon inne. Vi var så uheldig med været, regn og kraftig vind, så vi måtte oppholde oss inne og høre på dårlige musikanter. Det var drikke press og lite hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, 155shahriarj