“Nydelig oase i storbyens stress ❤️”
Anmeldelse av Pizza EATaliano

Pizza EATaliano
Vurdert som nr. 652 av 4 334 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 28. mai 2023 via mobile enheter

En nydelig Oase midt i byens larm. Skulle innom for en bit kake og kaffe, men ble sittende i mange timer. Ikke helt fornøyd med kakene, å klagde da de var så tørre. Slapp å betale. Ble en del glass vi. Å drinker kun for en fantastisk service :-) 👍

Dato for besøk: mai 2023
Takk, alfr0gers

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her, cæsarsalat og pizza, som var veldig godt! Rimelig måltid, hyggelig og rask betjening! Ligger fint til ved Parlamentet!

Takk, moniithe
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Maten var meget god, service var utmerket, de var hele tiden påpasselig på at man hadde det bra. Skjønner godt at det hele tiden var fullt her, mens vi var der. Hadde fine uteplasser og god plass inne. Selv på en fin dag som denne så var det fullt inne. Er ett av de beste stedene jeg har besøkt i Budapest.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Sven006
Anmeldt 1. juni 2017 via mobile enheter

Vi kom til lunch og restauranten var nesten tom, men i løpet av få minutter var den full. En populær lunsjrestaurant med god service. Vår salat var velsmakende og noen biter vellagret ost hevet smaksopplevelser. Vår venn valgte pizza som var perfekt stekt og meget god.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, edvinthelion
Anmeldt 30. oktober 2016 via mobile enheter

Pizza eatitaliano har ypperlig service og pizzaene de serverte smakte fortreffelig! Et sted jeg absolutt kan anbefale.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Trond O

Reisende som så på Pizza EATaliano, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Pizza EATaliano? Del dine erfaringer!