“Atmosfære”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Ekte ungarsk mat og atmosfære. Bestill bord på forhånd! Effektiv betjening og koselig bakgrunnsmusikk!

1  Takk, Klaus E

Anmeldt 6. oktober 2018

Her fulgte vi TripAdvisor sine anbefalinger, for å få en ekte ungarsk matopplevelse, og det fikk vi. Nydelig gulasje suppe , med godt brød og god drikke til. Hyggelige servitører som slo av en prat i et hektisk miljø, dette anbefales .

2  Takk, mokkanikka
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted, meget god service.
Flott mat med god drikke.
Meget god stemning blant gjestene. Kan anbefales!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, annerU7687QK
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Vi reserverte bord for lunsj her og fikk en flott opplevelse. Alt var bra , mat , service og lokale.
Kan trygt anbefales.
Spesiell hilsen til vår trivelige servitør.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, roarh991
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Topp service, fantastisk smakfull opplevelse. Anbefales på det sterkeste!!! I nærheten parlamentet. Fant denne via Trip Advizer.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Inge S

Reisende som så på Hungarikum Bisztro, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hungarikum Bisztro? Del dine erfaringer!