“Utmerket ungarsk mat”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 15. mai 2019 via mobile enheter

Reservasjon kan gjøres bare på nettet. Hvis det er to gjester går man svar i løpet av to dager. Maten smaker bra, de bruker bare ungarske ingredienser. Det er utmerket service.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Super, hjemmelaget ungarsk tradisjonsmat og fabelaktig rask og vennlig service. Anbefales å reservere bord. Vi hadde flaks som fikk bord uten reservasjon.

Dato for besøk: april 2019
Takk, tomsE3090EP
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Ekte ungarsk mat og atmosfære. Bestill bord på forhånd! Effektiv betjening og koselig bakgrunnsmusikk!

Takk, Klaus E
Anmeldt 6. oktober 2018

Her fulgte vi TripAdvisor sine anbefalinger, for å få en ekte ungarsk matopplevelse, og det fikk vi. Nydelig gulasje suppe , med godt brød og god drikke til. Hyggelige servitører som slo av en prat i et hektisk miljø, dette anbefales .

Takk, Asahisuper
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted, meget god service.
Flott mat med god drikke.
Meget god stemning blant gjestene. Kan anbefales!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, annerU7687QK

Reisende som så på Hungarikum Bisztro, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Hungarikum Bisztro? Del dine erfaringer!