“Fantastisk pizza og vin”
Anmeldelse av Da Mario Budapest

Da Mario Budapest
Vurdert som nr. 190 av 3 758 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Flott lokale like ved Parlamentet. Rolige omgivelser.
Fantastisk pizza og vin til en grei pris.
God service.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 873fridah

Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

En ekte italiensk restaurant midt i byen. God pizza, fin stemning og ekstra god og hyggelig service.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 13. september 2019

Barnevennlig spisested med hyggelig betjening i sentrum av Budapest. Middels prisnivå. Kjempegod limonade.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Reiseglad_60-modell
Anmeldt 8. mai 2019

Her ble vi ønsket varmt velkommen av en svært vennlig hovmester, som sørget for god stemning og at alle gjestene hadde det bra under hele besøket. Vi var ikke veldig sultne, men bestilte flere nydelige småretter som bruschetta, carpaccio og et fat med italienske oster og skinker. Sammen med nydelig italiensk vin ble det et perfekt avbrekk fra den regntunge Budapest. Pizzaovnen i hjertet av restauranten satte en perfekt ramme, og vi hadde gjerne kommet igjen for å prøve flere av rettene.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, kjidel
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Vi besøkte denne koselige restauranten på vår helgebesøk. Lå i kort gangavstand fra vårt hotell President. Hyggelig betjening og vi servert den beste pizza jeg har spist.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 901gjermundh

Reisende som så på Da Mario Budapest, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Da Mario Budapest? Del dine erfaringer!