“Bra mat til en bra pris. ”
Anmeldelse av La Botte

La Botte
Vurdert som nr. 211 av 4 005 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Váci utca
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi hoppet inn for å spise en lunch. Maten kom ganske fort og var velsmakende.
Hyggelige ansatte og fine priser. Koselig lokale som er innredet som en kjeller.

Anbefales.

1  Takk, tapus666

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Veldig god pizza restaurant. De andre lunsj og middagsrettene er også kjempe gode. Maten kommer raskt og det er hyggelig betjening

1  Takk, 620ingera
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi stoppet spontant for middag mens vi var ute og gikk. God pizza og hyggelig betjening, anbefales absolutt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, HildeT63
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Stoppet for lunch her og ble ikke skuffet. Nydelig pizza og hyggelig servering. Anbefales dersom du vil ha en god pizza i Budapest.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Linn L
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Koselig lokale i en kjeller midt i sentrum av Budapest. Spiste andebryst og kan virkelig anbefale denne retten.Helt nydelig tilberedt kjøtt.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, ann_845

Reisende som så på La Botte, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i La Botte? Del dine erfaringer!