“Velsmakende ”

Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted. Raske, effektive og høflige ansatte. Prisnivå som forventet på denne type restaurant. Godt utvalg av rødt kjøtt, som er restaurantens spesialitet. Rikelig variasjon i f t tilbehør, som bestilles som sideretter. Du betaler for det du velger av råvarer..
Hyggelige priser på drikke. Godt utvalg av røde og hvite viner,
En helaften her var en fornøyelig affære. Restauranten ligger i gangeavstand fra et av byens julemarkeder.

1  Takk, Mizzentopman

Anmeldt 3. desember 2015 via mobile enheter

Dårlig dag på jobben!

Vi var noen venner som skulle ut å spise et godt måltid og hadde funnet restauranten dagen før mens vi ute å spaserte.
Fikk OK tilbakemeldinger tripadvisor så vi bestilte bord dagen derpå.
Forholdsvis hyggelig betjening, men effektiviteten var veldig dårlig, restauranten var 1/10 full, det tok ca 45 minutter før vi fikk menyen, ca 2 timer og 15 minutt etter ankomst kom hovedretten, som forøvrig jevnt over ikke var varm, kjøttet var meget mørt og godt men kaldt/lunkent , samme var potetene.

Et langbord med 12-14 gjester sang høyt og sjenerende i lokalet, godt beruset.

Når vi fikk regningen så hadde de likså hevet på en rett ekstra, så regningen var på 20 000 HUF dyrere en reelt.

Dette var ingen god matopplevelse..

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Geir-Studenten
Anmeldt 18. november 2015

En riktig stilig restaurant med et utrolig godt vin utvalg. Rolige og behagelig stemning i lokalene. Personalet var serviceinnstilt og alltid i nærheten. I tillegg til at maten var førsteklassen mht kvalitet, smak og utseende så er dette et steakhouse å anbefale !!

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, offshorelinda
Anmeldt 26. juni 2015

Vi hadde en fint og greit besøk her. Ingenting å utsette, men samtidig ikke noe å trekke ned på heller. Maten var god, bra service og fine lokaler. Prisen var i overkant sammenlignet med andre restauranter. Helt OK rett og slett, ikke noe i mot å komme tilbake hit, men var så mange andre gode spisesteder i Budapest, at det er ingen prioritering, og vi kommer neppe tilbake.

Dato for besøk: april 2015
Takk, CecilieLeidland
Anmeldt 16. mai 2015 via mobile enheter

Virkelig gode råd varer som får hengt lenge 28 dager. Denne restauranten har også en fantastisk bar. Hyggelig betjening og oppmerksom på eventuelle allergier. Stort utvalg i vin også internasjonal vin.husk bare på å bestille sideorders i tillegg slik at måltidet blir komplett.

Takk, Oslo_NorwayBRiise

Reisende som så på KNRDY, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary