“Deilig sted”

Kjøkken: Ungarsk
Omgivelser: Erzsébetváros
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Aldeles nydelig mat og kaffe! Rause porsjoner på småretter. Hyggelig og fresh ambiente. Kommer tilbake hit!

Takk, elsa_isolde

Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Jeg stakk innom for å døyve sulten. En cappuccino og en omelett med sopp og salat ble servert i løpet av kort tid. Det er et
fint interiør og god stemning.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

God frokost, friskt og godt. Veldig gode pannekaker. Alltid fult, så beregn å vente 10-15 min på et ledig bord.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Tuva R
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Etter et besøk i synagogen i Dohány utca kom vi tilfeldigvis over dette stedet. Behagelig rom med interessant belysning og god kaffe fra en dyktig barista,

Dato for besøk: juli 2017
Takk, eriktszabo
Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

Meg og to venninner var her for å spise frokost og jobbe med skole en søndag. Personalet var sure fra vi kom dit, overså oss og snakket stygt om oss bak ryggen våres. Vi spurte høflig om hva vi hadde gjort gale, og personalet hadde ikke noe svar å komme med og ba oss om å gå. De Var så frekke og motbydelige at vi var på gråten da vi gikk, uten å forstå hva vi hadde gjort gale. Dette er et normalt sted for studenter å sitte, men jeg anbefaler ingen å dra dit!

Dato for besøk: april 2016
Takk, G3094IIjennyk
Zselyke, Közönségkapcsolati vezető på Solinfo Café, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2016

We are sorry for this misunderstanding! Our staff is more than happy to welcome everyone to the Cafe and our Guest are the most important thing for us! What we do is to serve our guest 24/7! Usually our guests eat and/or drink something from the menu, as this is what they are visiting us for. Unfortunatelly some of these students leaving the comments were spending their time here without ordering. They were studying for hours, taking their shoes off as this would be a study room day after day. After a few month we asked one of the 3 girls to stop this behaviour as this is not acceptable for us and for other guest either. Thank you for understanding!

Reisende som så på Solinfo Café, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Solinfo Café? Del dine erfaringer!