“Et godt alternativ ”

Kjøkken: Ungarsk
Omgivelser: Erzsébetváros
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Hvis man vandrer rundt i byen og bare vil ha en kaffe, drink, kake eller omelett er dette stedet. Det er kjapp og god service. Vær obs på at det er dusinvis av design-lamper.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Aldeles nydelig mat og kaffe! Rause porsjoner på småretter. Hyggelig og fresh ambiente. Kommer tilbake hit!

Takk, elsa_isolde
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Jeg stakk innom for å døyve sulten. En cappuccino og en omelett med sopp og salat ble servert i løpet av kort tid. Det er et
fint interiør og god stemning.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

God frokost, friskt og godt. Veldig gode pannekaker. Alltid fult, så beregn å vente 10-15 min på et ledig bord.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Tuva R
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Etter et besøk i synagogen i Dohány utca kom vi tilfeldigvis over dette stedet. Behagelig rom med interessant belysning og god kaffe fra en dyktig barista,

Dato for besøk: juli 2017
Takk, eriktszabo

Reisende som så på Solinfo Cafe, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Solinfo Cafe? Del dine erfaringer!