“Trivelig sted med god mat”

Varosliget Cafe & Restaurant
Vurdert som nr. 65 av 3 909 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 31. oktober 2018

Vi var sultne, og gikk hit, da den var nærmest for øyeblikket. Trivelig personale, og wow for en utsikt. Kjempegod mat, godt øl, og desserten var himmelsk Tusen takk, Adam

Takk, Wander116289
DorottyaH29, Vendégkapcsolati vezető på Varosliget Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Thank you for choosing our restaurant.
We are glad that you were content.

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var innom for middag lørdag ettermiddag hvor det var en del folk. Meny kom kjapt, og vi fikk bestilt lammerett og en "langallo"., samt drikke. Maten kom relativt raskt og den var velsmakende. Greie priser, god mat og hyggelig personale gjør at vi kan anbefale restauranten. Og god utsikt.

Takk, Hcjekk
DorottyaH29, Vendégkapcsolati vezető på Varosliget Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Thank you for choosing our restaurant.
Happy to read that you were content.

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales for lunsj. Bra salat og pasta, god limonade. Trivelig med live musikk også. Var der to ganger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 590hegep
Dorottya H, Vendégkapcsolati vezető på Varosliget Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Thank you for choosing our restaurant.
Happy to read that you were content.

Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

6 venner på tur.
Spist lunsj på terrassen, en helt OK opplevelse men gode lunsjretter, pasta, kylling og suppe. Hyggelig sted i vårsola. Kikket innom restauranten etter lunsjen og opplevde et hyggelig miljø med god atmosfære, flott utsikt, så vi valgte å bestille bord for neste kveld.

Nytt besøk, vindusplass med utsikt mot sjøen og et slott. Sted med historisk sus, spesielt for skøytenerder, da innsjøen benyttes som skøytebane om vinteren. Her ble det sist arrangert EM 2012.

Blir raskt ekspedert av vår kelner og bestiller den lokale Spritz aperol med solbær og bobler. Frisk og god start.

Litt forskjellige valg av forrett blant oss. Gresskarsuppe var velsmakende. Gravlaks kunne vært gravet litt mer, men en nydelig kombinasjon. Buffalo mozzarella med en spennende variant av tomatgele, utformet som en halv tomat, og en nydelig balsamico med god sødme.

Hovedrett varierte mellom oksekjake, lam og en glutenfri pastarett med kylling. Oppmerksomt av vår kelner Adam som påpasselig sørget for det glutenfrie alternativ. Maten var velsmakende og kjøttet mørt.
Vinanbefaling passet godt og var gode rimelige og av landets egenproduksjon. Adam og hans kollega i baren passet oppmerksomt og godt på oss, alltid passe tilgjengelig. Spesielt hyggelig var det å få en grundig og informativ historie om stedet og området. Satte en fin ramme på et hyggelig lag.

En ting til å nevne, det vakre gitarspillet i bakgrunnen bidro også til god stemning. Selv om terrassen mot gata kan ha litt turistpreg med turistbusser og syklende party-barer er stedet trygt å anbefale om man er rundt Millenium Monument, spesielt på kvelden med et bord inn mot innsjøen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 150kjellf
Dorottya H, Vendégkapcsolati vezető på Varosliget Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Dear Guest,

Thank you for taking time to write such a nice review.
Happy to read that you enjoyed your stay with us.
Hope you return soon.

Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Gikk innom for en liten dessert. Veldig hyggelig betjening, fine priser og fin utsikt mot vajadhunyad castle! Desserten var ingenting å klage på. Må nok tilbake for en bedre middag her :)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Viktor A
Hargitai D, Vendégkapcsolati vezető på Varosliget Cafe & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2018

Dear Guest,

Thank you for your kind review.
We appreciate your recommendation very much.
Hope your return soon.

Reisende som så på Varosliget Cafe & Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Varosliget Cafe & Restaurant? Del dine erfaringer!