Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
HurbUSD 115
Anmeldt 5. januar 2019

God størrelse på rommet, fiffig planløsning med badet i en slags glassbås midt i rommet. Litt lytt ut i korridoren, men sov som et barn med ørepropper. Var kun en natt, men kan anbefales for flere netter. Kort vei å gå til julemarkedet og parallell gate til de fancy butikkene :) minibank rett ved også :)

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, EllenS1904
Gabor E, Manager på Casati Budapest Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Dear EllenS,

We are happy to learn that you enjoyed your stay with us! It is our passion to make our guest’s stay memorable, as at the Casati Budapest Hotel we try to make sure each of our guests feel how unique and special they are. Thank you for mentioning our spacious rooms and our excellent location for shopping as we are indeed
only a few steps away from Andrássy Avenue with all the fancy shops.

I hope we will have the chance to welcome you back!

Warm regards
Ágota Cserny
Front Office Manager

Anmeldt 3. oktober 2016

Et svært sentralt beliggende hotell som samtidig ligger veldig beskyttet i en mindre gate, så det var ingen støy utenifra inn på rommet. Rommet var fin og renslig. Veldig hyggelig folk som jobbet der som var behjelpelig med å bestille taxi og tilrettelegge på andre måter. Frokosten var ganske enkel, men oppfylte behovet.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, havardhv2016
Anmeldt 21. april 2015

Nært til Operaen, teater, sightseeing og shopping. Resepsjonsdamen hjalp til med bagasjen ved ankomst og avreise. Stille sidegate uten trafikkstøy. God frokost og koselig bar med med gratis velkomsdrink. Hotellet ordner med henting fra flyplassen.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Finn Birger H
Gabor E, Ügyvezető igazgató på Casati Budapest Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2015

Dear Guest,

We would like to thank you very much for your detailed comment on Tripadvisor, regarding your stay at the Casati Budapest Hotel!
I am pleased you appreciated the impeccable service provided to you by our staff. We try to provide sufficient services for our guests, based on they requirements. The reception is always there if you nee anything. We hope to see you again very soon at the Casati Budapest Hotel!

Kindest regards,
Gabor Erdos
General Manager

Anmeldt 29. januar 2015

Hotellet var moderne og fint med en fantastisk plassering. Hotellet ligger veldig senralt, rett ved Operahuset og t-bane. Selvom hotellet ligger veldig sentralt opplevde jeg aldri støy, noe som var veldig deilig. De ansatte var veldig hyggelige og rommene var veldig kule og alt var rent og pent. God frokost. Kunne gjerne bodd her igjen.

Dato for oppholdet: januar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, SiljePilje
Gabor E, Ügyvezető igazgató på Casati Budapest Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. april 2015

Dear Guest,

Thank you for posting a review of your stay at Casati Budapest Hotel. We agree with you, the location is ideal for the leisure traveller, with many of Budapest’s must-see sights within walking distance and an adjacent transport hub for quick and easy access across the city. Also, good to hear that you did not had any noise problem, we heard before to have noise problem and we worked hard to reduce the noise and good to see it got solved. We are all looking forward to welcoming you back on your next trip to Budapest.

Best regards,
Gabor Erdos
General Manager

Anmeldt 22. september 2014

Hotellet ligger like ved Metro og grei adkomst med kollektivtransport fra flyplassen. Vi bodde i tre dager på hotellet (Junior Suite) som var et rolig, spennende og koselig hotell. Hyggelig betjening og god service, stille hotell og enkel men helt grei frokost. Det var rent på rommet som var stort og luftig og godt å sove i. Spennende innredning og artige innslag med bilder, farger etc. Beliggenheten er meget sentral etter vår vurdering og flott utgangspunkt for rundtur i byen. (for øvrig et spennende og overraskende utested i en nærmest ruinert bygning rett ved siden av hotellet) Et hotell som trygt kan anbefales og som vi gjerne bruker flere ganger!

Romtips: Junior Suiten var enkel, men luftig og svært god plass.
Dato for oppholdet: september 2014
Takk, haba20132013