“God mat til hyggelig pris”
Anmeldelse av La Lucia

La Lucia
Vurdert som nr. 3 353 av 4 003 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Kinesisk, Japansk, Thai
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: Váci utca
Anmeldt 14. desember 2018

Fint sted som anbefales. Rent og pent. Hyggelig betjening. God mat og drikke. Ligger sentralt til i gågaten. Uteservering under tak med god varme for den som ønsker det. Fint og rent lokale inne med stor og variert meny. Mye mat for pengene.

Takk, tgrunnfo

Anmeldt 21. mars 2018

Dårlige fries, slapp service, fikk levert mye feil drikke osv.
Maten kom ganske raskt, men var helt middelmådig..
Anbefales nok ikke dessverre.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 65mariusv
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

De som jobbet hær var veldi flinke å komme innom bordet vårt. Min mann bestillte pasta carbonara, den var veldig mektig så han greide ikke spise så mye.
Veldig rent og pent toalett med egen kodelås for gjestene sine.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JuneRoghell
Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Finnes i en av Budapests handlegater.
God mat og store porsjoner.
Fikk god service og fin atmosfære der men kan sitte ute å nyte mat og drikke i alle fall om været er bra

Dato for besøk: juli 2017
Takk, konil999
Anmeldt 23. mars 2016

Dette var den desidert dårligste maten jeg har smakt på veldig lenge. Prisen står overhode ikke i forhold til den maten du får, men det sier seg selv. Når maten er så dårlig er uansett hva du må betale for mye.
Det er ikke for ingenting at de står neste nederst på liste over anbefalte restauranter i Budapest.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, joopc956

Reisende som så på La Lucia, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i La Lucia? Del dine erfaringer!