Ulike måter å oppleve Szimpla Kert på
Budapest Ruin Barer
8 anmeldelser
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Ligger to kvartaler bak synagogen, er en ruinpub som neppe finnes maken til. Vanskelig å beskrive helt men bygd opp av alt mulig, gamle planker, vinduer,dører,må bare oppleves. Flere små puber inne i ruinen,to etasjer.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, BearTrondheim
Anmeldt 22. november 2017

Spennende område med flere barer. En ruinbar med alt du kan tenke deg fra gamle loppemarkeder. Meget god øl (Lasko) og kjempegod cider. Anbefales for å nyte atmosfæren.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, exxin
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Utrolig kult konsept!! Må oppleves!! Flere forskjellige barer og områder under samme tak. Gamle ruiner. Drit kult

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, RenateR60
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

På dette stedet finner man ikke to like ting, alt er satt sammen av ting man ikke ville tatt vare på, dette gjør stedet helt unikt og absolutt verdt å avlegge et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, eriktszabo
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Denne ruinbaren var vår nærmeste nabo da vi besøkte Budapest. Fascinerende sted som er vanskelig å beskrive. Må bare oppleves!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Marit N