“God mat og veldig fin stemning”
Anmeldelse av Mazel Tov

Mazel Tov
Vurdert som nr. 138 av 4 010 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Fra Midtøsten, Israelsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig fin restaurant og god mat bortsett fra anda som hadde en litt rar etter smak. Men de andre rettene var nydelig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torbenl550
Fearless795998, Közönségkapcsolati vezető på Mazel Tov, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Dear torbenl550,

Thank you for sharing your kind comment. We are happy that you enjoyed your stay. We hope to see you soon.
Best regards,
Team Mazel Tov

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Veldig kul plass med God Mat og drikke. Super atmosfære og stil her. Likte oss veldig godt. Eneste som trakk ned var at kelneren aldri fulgte oss opp og f.eks. spurte om vi ville ha mere å drikke.

Takk, bj_rno265
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Stort og gammelt lokale med live musikk og kjempe god stemning. Maten er veldig god uten å være noe spesiell kulinarisk opplevelse. Typ streetfood med masse smak og store posjoner. Dette er plassen for å smake litt forskjellige drinker, spise seg mett på digg mat og kose seg med venner!

Takk, romoeren
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde lest om denne restauranten flere steder og tok en tur til Jødekvarteret for å teste ut. Kom ca. klokka 20 og måtte vente en halvtime i kø for bord. Virkelig verdt ventingen! Stedet yrer av liv, servitører og live musikk. I tillegg viste det seg at det var knakende god mat, da vi endelig fikk bord. Vil tippe at denne bydelen er ukjent for mange turister, men virkelig verdt besøket om det så bare er for å spise på Mazel Tov.

1  Takk, Norwegiangirl1982
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende sted med nydelig mat fra Midtøsten. Ruinpub som har fokus på mat og miljø. Anbefales på det varmeste!

Takk, turidloftheim13

Reisende som så på Mazel Tov, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Mazel Tov? Del dine erfaringer!