“Lunsj på Parisi 6”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Tre retters meny til en rimelig pris. God ungarsk mat og god øl, servitøren var også hyggelig. Det er sitteplasser ute hvor det er fint å sitte

Dato for besøk: september 2021
Takk, SiriEriksen

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

God mat og god service. Spiste på denne lille koselige restauranten og fikk mye for pengene. Kan anbefales. Den ligger i sidegatene i begynnelsen av gå gaten.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, katta
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Ble fanget opp av hyggelig kar som viste meg veien hit. Fortalte at det var liten familierestaurant. Meget god servicr. Rump steak var utmerket.

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, p_lgunnarl
Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Vi vart kasta inn av ein mann i hovedgata og var litt skeptiske, men denne restauranten leverte meget god gulasjsuppe og vi tok den billigaste trerettersmenyen til 12 euro.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Chremo
Anmeldt 20. desember 2016

Veldig hyggelig betjening og god service. Maten jeg bestilte var dessverre ikke bra. Jeg bestilte Rump steak, og den var ekstremt tørr, og litt for godt stekt. Poteten som fulgte med var seig og smakte oppvarmet. Det må nevnes at de jeg reiste med var svært fornøyd med maten, så mulig jeg var uheldig. Men min bedømmelse er 3.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Foodsterbasse

Reisende som så på Parisi 6, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Parisi 6? Del dine erfaringer!