Ulike måter å oppleve New York Palace på
Anmeldt 27. juli 2016

Dette må man bare få med seg, når man besøker Budapest! Man føler seg velkommen, selv med turistpreg på antrekket! Fantastisk flott interiør! Helt utrolig! Vi hadde kaffe og kake. Kaken var ren estetikk! Måtte se på den lenge. Smaken var like god som kaken var å se på! En opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Kirsten R
Anmeldt 19. mai 2016

Et must i Budapest, kafe,te , kaker, kanskje frokost...Fantastisk sted, arkitektur, historie, litt dyrere enn andre steder, men absolutt verdt.

Dato for opplevelse: mai 2016
Takk, Predrag64
Anmeldt 22. april 2016

For et fantastisk sted - her blir man dratt rett inn i "fortiden" og forventer nesten å se Vanderbilt familien ved et av de andre bordene. Vi spiste lunsj med champagne - sandwich, scones og søte kaker servert på et tre etages stettefat. Vi følte oss faktisk veldig luksuriøse der vi satt og koste oss og ble vartet opp av kelnere i flotte uniformer. Stedet er helt klart verdt et besøk!

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Nina_Hultmark
Anmeldt 13. april 2016

I de flotte omgivelsene kan du ta deg en kaffe, kake eller spise lettere mat/middag. En flott opplevelse å sitte i slike vakre omgivelser.

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, 810berits
Anmeldt 27. februar 2016 via mobile enheter

Fin plass i flotte omgivelser... Vi hadde en pit stopp med kake og kaffe. Dyrere enn andre steder, men verdt det. Ta turen og nyt det..

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, beatev115