“Flott sted, med nydelig mat!”
Anmeldelse av Arany Kaviár Restaurant

Arany Kaviár Restaurant
Vurdert som nr. 45 av 3 945 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Várkerület
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted, med nydelig mat.
Betjeningen var svært oppmerksom, og vi ble svært godt ivaretatt.
Meget god valuta for pengene. Anbefales på det varmeste.

Takk, Fensholts

Anmeldt 14. oktober 2019 via mobile enheter

Denne fantastiske flotte restauranten var det hotellet som tipset oss om. Den ligger oppi ei side gate på Buda sida.
Her snakker vi service på høgt nivå, vart behandla som noen stjerner⭐
Dette er en dyr restaurant men en gormet reise, vi tok en chef's menu som var en 9 retters, angrer ikke et sekund på det. Hver vin var tilpasset hver rett

Lokalet var minimalistisk men koselig, dei hadde en liten hage du kunne sitte i og trekke litt luft.
Menst jeg satt ute kom dei ut med teppe slik jeg ikke skulle fryse.
Passet heile tiden på at vi hadde alt vi skulle ha av både vann, vin og brød på bordet.
På siste rett som var en himmelsk dessert kom de og lurte på om dei kunne ta et bilde av oss slik at vi kunne ha et flott minne, stjerne i boka der altså ⭐

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, CharlotteV315
AranyK2, Vezető på Arany Kaviár Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Dear CharlotteV315,

It was such a pleasure to have you here on your wedding anniversary!
We know that these days are really important for our guests, so we make sure that it is as much important for our lovely, professional staff as well!
Our guests’ reviews and their opinions, their impressions that we made on them when they were visiting us is the thing we work for each and every day. So your review, well, it has just made our day.
We hope that you will choose to visit us again in the future.

Warm Regards,

Arany Kaviár Restaurant Team

Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Perfekt sted å smake på ulike kaviarer. Hadde forventet mer av fem-retters meny, prisene tatt i betraktning. God vin, og vodkamenyen slo også an.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 994gudrung
Anmeldt 4. november 2015

Etter å ha studert tripadvisor før turen til Budapest hadde vi store forventninger til denne restauranten. Dessverre greide den ikke å levere helt. For å ta det mest positive først så var servicen og atmosfæren upåklagelig. Vi valgte vanlig meny med vinpakke. Maten var flott presentert, men for vår del var den litt spesiell. Det må man kanskje akseptere når man går på russisk restaurant derfor trekker jeg ikke noe særlig på den. Det som imidlertid skuffet var vinmenyen. For det første var de svært sparsomme, 10 cl er ikke så mye og her var det heller ikke en cl over. Med de prisene på vin som er i Ungarn hadde vi forventet litt mer. Til rett to fikk vi en merkelig vin, blanding mellom rosè og rødvin, den smakte som utvannet rødvin. Til rett tre fikk vi ingenting, det var en kjøttsuppe så mulig det ikke passet med vin, men da burde de vært kreative nok til å servere en god øl eller lignende. For vår del er kombinasjonen mat og vin avgjørende for opplevelsen, her sviktet den ene delen fullstendig og dermed ble opplevelsen vår svært begrenset. Vi besøkte svært mange gode restauranter i Budapest de fem dagene vi var der og Arany Kaviàr kommer derfor ikke til å stå på listen neste gang vi skal besøke byen.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Harud5
Anmeldt 5. september 2015

En flott fredag formiddag i begynnelsen av september valgte vi denne bortgjemte restauranten for et lunchmåltid i Budapest. Alle retter tilsatt en liten mengde kaviar, enten lakserogn eller russisk kaviar. Et fantastisk fem retters lett måltid som ble avsluttet med kaffe og lokal brandy!

Dato for besøk: september 2015
Takk, JohnAstana

Reisende som så på Arany Kaviár Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Arany Kaviár Restaurant? Del dine erfaringer!