“Eksklusiv følelse”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Ramlet inn på Cyrano til lunsj. Reklame for billig lunch i gågaten lokket oss inn. De rimelige retten ble dog ikke presentert i menyene vi fikk, men på forespørsel dukket de opp (velger å tro det var en forglemmelse). Maten var utrolig smakfull og helt fantastisk presentert på tallerkenen. Vi fikk inntrykk av at dette var en eksklusiv restaurant, men med meget gode lunsjtilbud.

Takk, TorE906

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig , flott atmosfære og nydelig mat og drikke. Og topp service. Egentlig en 5 men det et jo forbeholdt de helt usedvanlige opplevelser. Sentrali i Pest, må prøves.

Takk, herbjorn
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Innom for litt lunch, og pizza var det vi hadde lyst på, men til tross for at glede satt og spiste pizza så fikk ikke vi det valget. Vi trodde derfor at det var to ulike restauranter med felles bord, og det var det ikke. Mat fikk vi, og den var grei nok. Litt skryt med at de er i Michelin guiden... Michelin standard er det ikke. Grei service. Mørke lokaler inne, og vanskelig å se hva du gjør på toalettet. Må ha godt syn.

Takk, Hcjekk
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Fire personer, 1 iskald og fikk ny mat 5 minutter etter at de andre hadde spist opp. Anbefales IKKE da servicen er elendig, dårlig, forferdelig og vi kommer aldri gir igjen noensinne

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jorunn S
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

God frokost med dyr prosecco . Omeletten kan anbefales den som kommer i stekepanne. God og trivelig betjening

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LarsL367

Reisende som så på Cyrano, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Cyrano? Del dine erfaringer!