“Svært hyggelig sted”

God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi oppdaget dette stedet forrige gang vi besøkte byen. Den gang spiste vi bare lunsj, og var så fornøyde at denne gangen spiste vi middag her. Svært hyggelig sted med fransk preg. På menyen finner du derimot ungarske og internasjonale retter. Vi valgte gulasjsuppe, biffgryte og fylt svinefilet fra den ungarske menyen, og ble ikke skuffet.

Takk, Trapesdanseren
Kata S, social media consultant på Gerloczy Cafe & Brasserie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Hi!

Thank you so much for your kind words and for taking your time so share your review! Hope to see you soon at Gerlóczy again :)

The Gerlóczy team

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Denne må du prøve. Fantastisk god mat. Billig og mye mat for pengene. Ligger litt utenfor de vanlige turistfellene, men ikke langt unna hovedgata. Vi testet lunsjmeny.

Takk, Clausre
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt stedet og hadde muligens litt høye forventninger, så det ble ikke helt som vi trodde. Grei mat, men ikke helt bra. God smak på biffen, men litt seig... Dumpling som tilbehør var ikke som forventet men smakte tørt brød.
Men pluss for hyggelig betjening

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hanne B
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Kort avstand fra Váci utca ligger denne restauranten. Meget godt anrettede måltider, både for ganen og øynene.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, eriktszabo
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Hyggelig sted med god service. Ypperlig for frokost. Her har de frokost/lunsj og middagspakker til en veldig hyggelig pris.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, larshQ7322SV

Reisende som så på Gerloczy Cafe & Brasserie, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Gerloczy Cafe & Brasserie? Del dine erfaringer!