“Absolutely fabulous 😉 ”

Kjøkken: Ungarsk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk sted. Deilige drikker og flott service. Kanskje litt dyrere enn de fleste stedene i Budapest, men må oppleves.

1  Takk, Minna T

Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en blind date with the chef and sommelier, koster ca 1100kr PR pers. Vi fikk ikke mindre enn 8 retter pluss en starter og minst like mye vin. Vår sommelier Mr. Becker hadde valgt og presenterte gode viner til hver rett, de fleste var Ungarske. Topp service og et lokale med god atmosfære.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, monasoreng
Anmeldt 9. mai 2018 via mobile enheter

Ofte kan restauranter som hører til et hotell være en skuffende opplevelse. Slik er det ikke med Kollazs. Dette er et sted med utrolig god mat og tilhørende bra service. Jeg hadde fois gras til forrett og lammeskank til hovedrett. Begge deler var utsøkt. I tillegg ba jeg om en anbefaling på en ungarsk rødvin. Det fikk jeg og den stod perfekt til lammeskanken. Her kunne personalet jobben sin. I tillegg er baren inne en opplevelse. Som et godt tillegg til maten og servicen ser man over på slottet på den andre siden av elven og det er ikke en dårlig utsikt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 558christiank
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Startet middagen med to gode drinker, fikk så servert nydelig torsk og mørt ribbekjøtt. Avsluttet med fantastisk dessert. Restauranten er flott innredet og det er hyggelig folk som jobber der.

Dato for besøk: november 2017
Takk, mariemE8672HQ
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Raskt tildelt bord, som ønsket utenedørs. Flotte, elegante og hyggelige servitører skjemmer oss bort med god service, fin oppfølging, og er kunnskapsrike på husets meny og viner. Maten er smakfull og fint presentert. Restauranten anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, tespeseth

Reisende som så på KOLLAZS - Brasserie & Bar, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i KOLLAZS - Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!