“Enormt utvalg i alle menyer, + super service!”

KOLLAZS - Brasserie & Bar
Kjøkken: Ungarsk, Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Enormt utvalg i alle menyer

Veldig bra bar meny, vinkart og matmeny!

Servicen fra Dori og Petra var super, de var tett på hele tiden og fulgte godt opp gjennom hele måltidet.

Maten var super, servicen var super, hva mer kan man ønske seg når også beliggenheten er 10/10?

Ingenting!

Så konklusjonen er at jeg kommer garantert tilbake ☺️

1  Takk, Simonbtw
James Watt, General Manager på KOLLAZS - Brasserie & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2021

Dear Simon,

Thank you for the kind words, we highly appreciate them. I'm glad you were satisfied with everything, especially with our talented staff.
Hope to see you soon!

Warm regards,
James Watt, Director of Food & Beverage

Anmeldt 28. januar 2020

Her hadde vi bestilt en " blind date" meny hvor vi ikke viste hva som ble servert. det ble en magisk kveld hvor vi fikk mat inspirert fra "hele verden" men med Ungarsk råvare og historie. alle retter ble servert med tilpasset vin som den profesjonelle servitør og vin entusiast Ga'bor med oss hele kvelden! " a night to remember"!!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, asgeirs2014
Anmeldt 7. juli 2019

Herlige froskelår, mussler . Vi var der to dager på rad. De hadde noe de kaldte torsk ( Cod ). Som normann ble jeg skuffet da dette ikke var torsk men noe grått fiskekjøtt. Fisken var tørr og dårlig smak. Selv om det var slik gikk vi tilbake dagen etter grunnet froskelårene og muslene.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, ivartina
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Ekstremt god mat. Rask og bra service fra blide servitører. Kjempegodt drikke! Billig for en så god opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, VegardL24
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk sted. Deilige drikker og flott service. Kanskje litt dyrere enn de fleste stedene i Budapest, men må oppleves.

1  Takk, Minna T

Reisende som så på KOLLAZS - Brasserie & Bar, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i KOLLAZS - Brasserie & Bar? Del dine erfaringer!