“Bra lokal mat i stilfullt lokale ”

Karpatia Restaurant & Brasserie
Vurdert som nr. 489 av 3 717 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Østeuropeisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat til en rimelig penge. Hvite duker og mat servert under sølvlokk. Fantastisk god vin. Kelnere som var veldig til tilstede hele tiden. Levende musikk av dyktige musikere.

1  Takk, jegerjst

Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Dette skulle være avsluttnings for våre ansatte i en personal- studietur til Budapest. Stedet ble presentert fra reisebyrå og kontaktpersoner i byen som ett sted passet for anledningen.

Utfordringen med å være så mange som over 40 er forståelig, men med de forberedelsene som var gjort burde dette være gjennomførlig.

Trist er det da når 2 servitører springer mellom bordene både med mat og drikkebestillinger og kommer ikke gjennom til halvparten av gjestene før vi får dessert! Noen ville kallet det en katastrofe. At hovmesteren virret rundt uten å ta et tak er utilgivelig.

Poteter til hovedretten kom når over 80 % av gjestene hadde spist opp.

Jeg så at i andre enden av lokalene var det vell kledde gjester som hygget seg. Det kan være at ønsker du å besøke dette stedet bør dere ikke være så mange.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, RAF_Roger
Anmeldt 3. november 2017 via mobile enheter

Fin, gammel tradisjonell, ungarsk restaurant. Veldig god mat, proff service. Levende musikk, sigøynerband som var fantastisk gode til å spille hva du måtte ønske. Spilte Solveigs sang så hjertet ble rørt.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Bitten T
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Nydelig ungarsk mat, strålende service og "live music " det ble en herlig kveld. Google fant restauranten til oss.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Astri L
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig personale og flinke musikere! Noe som skjøt stemningen til toppen av romantikk "barometeret"! :) Fine priser! Og en perfekt sjokoladefondant!:)

Dato for besøk: august 2017
Takk, LineMKNS

Reisende som så på Karpatia Restaurant & Brasserie, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Karpatia Restaurant & Brasserie? Del dine erfaringer!