“Et ærverdig sted mrd bredt utvalg av ungarske og internasjonale retter”
Anmeldelse av Kehli

Kehli
Vurdert som nr. 199 av 3 967 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Óbuda-Békásmegyer
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Et ganske populært sted som har overlevd krisen. Selskapet fikk et eget rom. Det var god service med en norsktalende servitør, Det var god service.

Dato for besøk: september 2021
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 27. september 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger litt utenfor de typisk turiststrøkene, men verdt et besøk. Fantastiske retter og super service. Virkelig en ungarsk matopplevelse.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, bmsmeds65
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi kom før kl 7 og det var god plass. Jeg bestilte en typisk ungarsk rett, fylt kål, som smakte godt. Fruen hadde en velsmakende andelår. Det var god service og vi likte sigøynermusikken.

Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig Ungarsk mat. Meget gode viner. Rikholdig meny av ungarske retter. Utrolig koselig lokaler. Meget god service. Kunnskapsrike og trivelige kelnere. Store porsjoner. Og meget rimelig. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Espen J
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Var heldig å få et bord i fullbooket restaurant. Ekstremt bra! Her kommer jeg tilbake. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, JanEvensen

Reisende som så på Kehli, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Kehli? Del dine erfaringer!