“Nydelig mat og vin samt fantastisk underholdning ”
Anmeldelse av Kacsa Restaurant

Kacsa Restaurant
Vurdert som nr. 104 av 4 015 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en treretters med tilhørende vin. Alt var nydelig og rimelig!
De hadde også god kunnskap, og tilbød gode alternativ for allergener (gluten og melk). Oppmerksomme og vennlige kelnere.
Når vi i tillegg ble underhold av fantastisk fele- og pianospill av to dyktige brødre, ble denne kvelden uforglemmelig.
Ønsker dere noe tradisjonelt og personlig, velg denne restauranten.

3  Takk, 520helenea

Anmeldt 24. oktober 2018

Ved vårt besøk manglet det absolutt ingenting, alt fungerte 100% og når det i tillegg "serveres" musikk av meget god kvalitet kan en ikke ønske seg mer. Brødrene på hhv fiolin- og klaver toppet kvelden. Denne restauranten anbefales på det varmeste.

2  Takk, Mona Garmark D
Anmeldt 12. september 2018

Som tidligere fantastisk, mat hvis du liker and (Eat Kacsa på Kacsa restaurant i Kacsa street on Buda side ) Bra vinanbefaling ( Egen Kacsa vin fra Egri )

4  Takk, Hans Erik G
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Spiste trerettersmenyen og tilhørende vinpakke. Maten smakte veldig godt og servicen var helt topp. I tillegg var det livemusikk med fiolin og piano noe som ga stedet en ekstra dimensjon. Alt i alt veldig fornøyd, også ganske billig.

Dato for besøk: mai 2018
3  Takk, 47mariuss
Anmeldt 7. november 2017

God mat og god service. Felespilleren kom til bordet og spurte hvilket land vi kom fra.Han startet da og spille fra Edvard Grieg- Dovregubben hall og Solveigs sang.

Vi hadde en flott opplevelse

Dato for besøk: oktober 2017
3  Takk, 338unnis
kacsa1027, Vezető på Kacsa Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2017

Kjære "Unni S",

Tusen takk for gode ord! Ser frem til neste gang.

Med Vennlig Hilsen,

Tibor Antal
Manager

Reisende som så på Kacsa Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Kacsa Restaurant? Del dine erfaringer!