“Fantastisk mat.”

Kjøkken: Ungarsk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 15. desember 2018

Var på restaurant Kacsa for å spise middag. Gleden økte betraktelig når jeg så at de hadde gåselever på menyen, grillet med sopp, grønnsaker og bønner. Det smakte helt magisk, ikke minst sausen. De hadde flere Tokayer servert i glass, så det ble en 3+6 Puttonyos. Skal tilbake en av de neste dagene.

Takk, Robin W

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Anbefaler alle å oppleve denne restauranten. Her er du som gjest i fokus hele tiden. Servitørene gjør en fantastisk jobb. Maten er himmelsk, og da du til og med får levende musikk til, er det garantert suksess. Romantisk.

3  Takk, Wander116289
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en treretters med tilhørende vin. Alt var nydelig og rimelig!
De hadde også god kunnskap, og tilbød gode alternativ for allergener (gluten og melk). Oppmerksomme og vennlige kelnere.
Når vi i tillegg ble underhold av fantastisk fele- og pianospill av to dyktige brødre, ble denne kvelden uforglemmelig.
Ønsker dere noe tradisjonelt og personlig, velg denne restauranten.

3  Takk, 520helenea
Anmeldt 24. oktober 2018

Ved vårt besøk manglet det absolutt ingenting, alt fungerte 100% og når det i tillegg "serveres" musikk av meget god kvalitet kan en ikke ønske seg mer. Brødrene på hhv fiolin- og klaver toppet kvelden. Denne restauranten anbefales på det varmeste.

2  Takk, Mona Garmark D
Anmeldt 12. september 2018

Som tidligere fantastisk, mat hvis du liker and (Eat Kacsa på Kacsa restaurant i Kacsa street on Buda side ) Bra vinanbefaling ( Egen Kacsa vin fra Egri )

4  Takk, Hans Erik G

Reisende som så på Kacsa Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Kacsa Restaurant? Del dine erfaringer!