“Smakløst og kjedelig restaurantbesøk.”
Anmeldelse av Okay Italia

Okay Italia
Vurdert som nr. 417 av 4 015 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Jeg bestillte en veldig god Pizza her for to dager siden, derfor får de litt høyere poeng hos meg.
I kveld: Bestilte fylt pasta med blåskimmelost og nøtter. Lite smak på denne retten og føltes bare tung.
Prøvde profiteroles til dessert, tok to skjeer av denne og lot resten være. De hadde hatt sjokoladeis og billig sjokoladesaus på desserten.
Jeg hadde bord nærmest baren der servitørene var. De virket tafatte og spurte ingenting om jeg var fornøyd. De så at jeg ikke likte desserten i det hele tatt, men latet som ingenting.

Takk, Joergen_Sandvik

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Nyyydelig mat og mye mat
Bestilte lasagne og klarte bare å spise 1/2 parten
ANBEFALES ❤
Hærlige servitører , tok litt tid før matem kom ,men det var og har sett det alltid er mye mennesker så uansett verdt ventetiden.
Coming back

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Janne E
Anmeldt 19. juni 2018

Gikk dit flere ganger i løpet av oppholdet i Budapest. Godt øl, og god mat. Enkelt, godt og med en prislapp som var fornuftig. Anbefales. Trivelig betjening.

Dato for besøk: september 2017
Takk, wakayoo
Anmeldt 27. februar 2018

Vi var 3 vennepar som var på tur for å oppleve Budapest, siste kvelden fant vi denne restauranten som hadde en koselig atmosfære med hyggelige servitører, bra utvalg på menyen og vi valgte forskjellige retter, alle retter smakte fortreffelig og innfridde alles forventninger +, servicen var helt på topp og desserten smakte nydelig, absolutt et sted å anbefale, reiser vi til Budapest igjen besøker vi denne restauranten igjen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, erlaso
Anmeldt 10. april 2016 via mobile enheter

Ikke bare pizza og pasta. Det vi spiste var vidunderlig og det de andre bordene spiste så fristende ut! Kom sulten!

Dato for besøk: april 2016
Takk, 824martheb

Reisende som så på Okay Italia, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Okay Italia? Del dine erfaringer!