“Meget bra Italiensk Restaurant”
Anmeldelse av Trattoria Pomo D'Oro

Trattoria Pomo D'Oro
Vurdert som nr. 173 av 4 007 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 6. november 2018

Koselig sted, bør bestille bord. Nydelig mat og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefale denne restauranten.

1  Takk, elsastigenr

Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Med høye forventninger gledet vi oss til en bedre middag, men du verden så skuffet vi ble. Servitørene hadde altfor dårlig tid til å ta oss imot og veilede oss i menyen. Vi var seks personer i selskapet og alle bestilte forskjellige retter. Alle seks var mer eller mindre fornøyd med det de spiste. Generelt var all maten alt for salt. Sjømaten var tørr og smakløs. Biff som ble bestilt "medium rare" var mest rå. Pizzaer var ikke noe spesielt men Ok. Kyllingbrystene var delikate med flott tilbehør men smaken ble dessverre en nedtur på grunn av alt saltet. Beklager, men vi kan dessverre ikke anbefale denne restauranten til en gourmet-opplevelse!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Snorre_Viking
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten var helt fantastisk. Deilig italiensk mat og god vin. Ikke så høye priser heller. Service mat og drikke helt upåklagelig. Verd et besøk.

Dato for besøk: april 2018
3  Takk, Fossi2016
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Vårt selskap på 12 ble behandlet som konger. Nydelig mat og fantastiske servitører. Så autentisk som det kan bli utenfor Toscana.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Kent B
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Magisk, magisk, magisk. Her må man innom om man er glad i italiensk mat og god stemning. Personalet er hyggelige og oppmerksomme, maten utsøkt, samt at lokale og stemning er prikken over i’en.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, sebwiese

Reisende som så på Trattoria Pomo D'Oro, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Trattoria Pomo D'Oro? Del dine erfaringer!