“God Middag”
Anmeldelse av Trattoria Pomo D'Oro

Trattoria Pomo D'Oro
Vurdert som nr. 157 av 3 909 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 14. juni 2019

Fin Italiensk restaurant. Profesjonelle personell med høy fokus på service. Spiste pizza og pasta, begge rettene kan anbefales. God temperatur til å sitte ut, fint ordnet til ut forbi.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, salten89

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Her bruker de ost pharmsan til å lage ekstra smal. Osten brukes i 3uker og brennes med grappa som flambering. Nydelig pizza og betjening som viste interesse og hadde hyggelige kommentarer

Dato for besøk: april 2019
Takk, LarsL367
Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelige servitører. Koselig lokaliteter med behagelig musikk. 3glass vin, 2 hovedretter,2desserter og 1 cola ble ca 450kr.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Espen H
Anmeldt 6. november 2018

Koselig sted, bør bestille bord. Nydelig mat og hyggelig betjening. Kan absolutt anbefale denne restauranten.

Takk, Elsa Stigen R
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Med høye forventninger gledet vi oss til en bedre middag, men du verden så skuffet vi ble. Servitørene hadde altfor dårlig tid til å ta oss imot og veilede oss i menyen. Vi var seks personer i selskapet og alle bestilte forskjellige retter. Alle seks var mer eller mindre fornøyd med det de spiste. Generelt var all maten alt for salt. Sjømaten var tørr og smakløs. Biff som ble bestilt "medium rare" var mest rå. Pizzaer var ikke noe spesielt men Ok. Kyllingbrystene var delikate med flott tilbehør men smaken ble dessverre en nedtur på grunn av alt saltet. Beklager, men vi kan dessverre ikke anbefale denne restauranten til en gourmet-opplevelse!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Snorre_Viking

Reisende som så på Trattoria Pomo D'Oro, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Trattoria Pomo D'Oro? Del dine erfaringer!