“Beste italienske utenfor Italia”
Anmeldelse av Trattoria Pomo D'Oro

Trattoria Pomo D'Oro
Vurdert som nr. 158 av 3 970 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Beste italienske maten smakt utenfor Italia! Her er de ekstremt gode på mat og stemning.

Servitørene her er alltid i smilende godt humør, og vil gjerne hjelpe deg så godt de kan! Her er de helt rå på vin, men også retter på menyen. Opplevde at de er veldig imøtekommende om det er noen endringer man ønsker å gjøre med retter f eks.

Menneskene utenom servitørene (daglig leder/ansvar for bordplassering) viser arroganse og få smil og er nesten grunn nok til å ikke gå tilbake.

Ettersom maten er nydelig på alle mulig måter anbefales stedet likevel.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 443julied

Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste pizza begge to og det smakte bra. Det beste med restauranten var at det var betydelig mer barnevennlig enn det kunne se ut som ved første øyekast. Flott sted.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Raggis79
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restauranten. Tror jeg var uheldig med tipset fra kelneren. Men synes ikke mannen min sin rett var god heller. Grei service, selv om kelneren kanskje ikkke likte at jeg ikke spiste opp maten. Hyggelige lokaler, helt grei opplevelse. Tviler på at vi anbefaler det videre. Mange andre gode plasse å spise.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 91AnnaBV
Anmeldt 14. juni 2019

Fin Italiensk restaurant. Profesjonelle personell med høy fokus på service. Spiste pizza og pasta, begge rettene kan anbefales. God temperatur til å sitte ut, fint ordnet til ut forbi.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, salten89
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Her bruker de ost pharmsan til å lage ekstra smal. Osten brukes i 3uker og brennes med grappa som flambering. Nydelig pizza og betjening som viste interesse og hadde hyggelige kommentarer

Dato for besøk: april 2019
Takk, LarsL367

Reisende som så på Trattoria Pomo D'Oro, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Trattoria Pomo D'Oro? Del dine erfaringer!