“Gresk opplevelse i Budapest”
Anmeldelse av Taverna Dionysos

Taverna Dionysos
Vurdert som nr. 87 av 3 908 Restauranter i Budapest
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vennlig tilstedeværelse av kelner
Fikk nydelig mat, deilig Tzatziki med nystekt brød,
perfekt stekt kjøtt og nydelig ungarsk vin
En frisk fruktsalat som virkelig var frisk
For ikke å glemme de flotte toalettene!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stale1961

Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Taverna Dionysos, rett ved Donau- gir deg følelsen av å komme til Hellas med en gang du åpner døren. Maten var fantastisk og toalettene er verdt et besøk i seg selv, (obs, alt er automatisk!).
Skikkelig gjennomført konsept!

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, HeleneMartin123
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig restaurant med god service og veldig god mat. Kan definitivt anbefales. Tommelen opp

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 518ketile
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Jeg og min kone hadde sist helg et uforglemmelig besøk på Dionysos, en genuin, gresk taverna midt i Budapest. Forventningene var høye grunnet rosende omtale av restauranten på forhånd, men vi kunne bekrefte at all rosen var vel fortjent.
Vi spiste en herlig middag bestående av kalve- og lammekotteletter som var forbilledlige tilberedt, gode viner og meget hyggelig kelner.
Lokalet var en virkelig positiv opplevelse, hjemmekoselig og lekkert dekorert, selv toalettene hadde en wow-faktor med sin spennende blanding av topp moderne og gammeldags innredning!
Stedet anbefales på det varmeste!
Hilsen Trygve Larbøl

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Trygve L
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

God vin, trivelig betjening som tok godt vare på oss. Syns lokalet var svært sjarmerende og gresk. Maten smakte godt og vi forlot restauranten fornøyd og mett.

Dato for besøk: september 2016
2  Takk, -Maratata2016

Reisende som så på Taverna Dionysos, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Taverna Dionysos? Del dine erfaringer!