“Kalde burgere”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi gledet oss til flotte burgere, men skuffelsen var stor da alle 3 var kalde, 1 var også feil, dobbel istedenfor enkel.

3  Takk, Anne-Tone

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Ventet 30 min før vi fikk beskjed om at vi måtte vente 55 min til før vi skulle få servert maten. Vi forlot restauranten uten mat.

Takk, J0hneN
Anmeldt 17. mars 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte ribeye steak pluss grønnsaker og sopp. Steak må man spise i USA og ikke i Ungarn. Grønnsaker kom muligens fra en hermetikkboks. Soppen var frityrstekt og full av fett. Regningen var over nivået som et vanlig i tilsvarende restauranter.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Det er temmelig lenge siden jeg besøkte Fridays i West End. Det er høflig betjening og det tok ikke lang tid å få maten. Ribbe med cole slaw og pommes frites smakte godt. Ledsaget av Weissbier.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, peterandrasc2017
TGIFWestend, Manager på T.G.I. Friday's West End, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Dear Peter Andras C,

thank you for sharing your review. Hope to see you in 2018 in Fridays Budapest restaurant! We are waiting you to come!

Bests,
Fridays team

Anmeldt 9. august 2017

Vi spiste en rast lunsj her. Maten er typisk Friday, men helt greit. Serveringen gikk fort og maten var god. Hyggelig betjening og lokalene er koselige og ligger rett ved inngangen til West End kjøpesenter.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 420finnl

Dear Finn L,

Thank you for the review, hope to see you in 2018 also in Fridays Budapest restaurants!

Bests,
Fridays team

Reisende som så på T.G.I. Friday's West End, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i T.G.I. Friday's West End? Del dine erfaringer!