“Bra sted og god atmosfære.”
Anmeldelse av TG Italiano

TG Italiano
Vurdert som nr. 432 av 3 550 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Bestilte både pizza og pasta.
Stor pizza og veldig god på smak. Litt skuffende lite pasta til en voksen person .
Dessert som var panna cotta var kjempe god ,men kunne holdt med halvparten av størrelsen.
Hyggelig atmosfære og bra service. Hyggelig priser .

Takk, Linda J
Aron_Remenyik, Vendégkapcsolati vezető på TG Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2017

Dear Linda, Thank you very much for your review! We hope to see you again soon at TomGeorge!

Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Sikkert den beste Mohitoe'n i Budapest. God pizza som mettet en voksen mann. Svalt og godt å sitte her i varmeren med "vann dusj" over hodet.

Takk, finnbotnen
Aron_Remenyik, PR på TG Italiano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Dear Finnbotnen, Thank you very much for your review! We hope to see you again in the near future! Kind regard, the TG Team

Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Kult og koselig sted! Må bestille bord på forhånd i helgene, da det er et veldig populært sted. Maten var meget god og stemningen topp. Svært god service, inntil vi skulle bestille dessert, da lurte vi på om kelneren var fornærmet. Han virket plutselig sur og var ikke interessert i å selge oss mer. Så måtte ta kontakt 2 ganger for å få bestilt dessert. Ødela opplevelsen noe, og får derfor ikke toppscore. Maten var også litt dyrere sammenlignet med andre restauranter, men var absolutt verdt prisen. Anbefales!

Takk, Rebekka H
Anmeldt 4. juli 2016

En perfekt opplevelse med godt stemning, og service. Maten var strålende. Kommer absolutt tilbake hit

Takk, Andreas N
Anmeldt 29. juni 2016 via mobile enheter

Vi oppsøkte restauranten første gang "på magefølelsen", og ble ikke skuffet! Et trivelig personale kombinert med god mat (andebryst anbefales...) gjorde at vi til sammen spiste tre måltider her - med samme gode opplevelse hver gang.

Takk, Farfaren

Reisende som så på TG Italiano, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i TG Italiano? Del dine erfaringer!