“Fantastisk frokost og afternoon tea! ”

Central Cafe and Restaurant 1887
Vurdert som nr. 472 av 3 711 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Spiste en av de bedre omelettene jeg noengang har smakt! Veldig god frokost, bra stemning med koselig musikk. I lunsj-tiden ble det live piano, som var veldig avslappende. God kaffe, te og kake! Godt utvalg. Veldig behagelig å sitte her. Ligger sentralt. Servitørene kunne fulgt litt mer med.

3  Takk, malihakhalil

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Smilende og behagelige personale. God mat. Kult lokale som har holdt på gamle tradisjoner, pianomann som spilte bakgrunnsmusikk. En liten ungarsk opplevelse

Takk, sosterreve
Anmeldt 26. oktober 2017

Droppet innom for en lunsj, et kult lokale, med live musikk, hyggelige kelnere og bra mat. Maten ble kjapt servert, godt utvalg av drikke, og heller ikke så dyrt. Kommer gjerne tilbake her

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, KjellS407
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Koselig cafe med veldig god kaffe. Spiste også kake som var kjempe god. Jeg spurte hva de forskjellige typene kake var, hun pekte til høyre å sa att borti dær kunne jeg se de forskjellige kakene. Jeg måtte lete en stund før jeg skjønte hvor kale disken var. Etter det tok det ganske lang tid før hun kom å tok vår bestilling.

Dato for besøk: august 2017
Takk, JuneRoghell
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

En kafé med fordums sus, har alltid likt denne, men nå er det litt lite besøkende og prisene er litt høye. Serveringspersonalet bør være flinke til å ta seg av gjestene.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, eriktszabo
CentralCafe1887, Közönségkapcsolati vezető på Central Cafe and Restaurant 1887, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2017

Dear eriktszabo!

Thank you for your feedback!

We certainly look forward to welcome you back in the future!

Reisende som så på Central Cafe and Restaurant 1887, så også på

Har du vært i Central Cafe and Restaurant 1887? Del dine erfaringer!