“Smakfullt ”

Kjøkken: Internasjonalt, Vinbar
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

God atmosfære og god mat. Spesielt biff carpaccio til forrett smakte helt nydelig. Hyggelig betjening og greie priser.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, veronsch

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Vi tok en sjanse på stedet etter anbefaling fra flere på Tripadvisor. Stedet ligger godt utenfor typiske turiststrøk i Budapest, og har en rolig og gode atmosfære. Maten var strålende, og servicen likeså. Hyggelige og dyktige servitører som virkelig går inn for at gjestene skal ha den beste servicen. God og rolig atmosfære; deilig å spise på et sted uten bakgrunnmusikk.
Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thorarnebakke
Anmeldt 24. april 2018

Meget god restaurant, god service, rimelige priser, hyggelig sted, anbefales. Det kan være lurt å bestille bord.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Predrag64
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Var på tur med en venninne og vi dro hit etter å ha lest anbefalingene fra TA og vi ble ikke skuffet. Her snakker vi fantastisk pizza, nydelig tynn bunn og myk kant. Dette var perfekt! Skal tilbake hit.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 553ninah
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Mat og service av den ypperste sorten!
Vi tok sjansen og satte kursen mot Oinos etter et søk på TripAdvisor. Vi ble møtt av hyggelig og selfieglad servitør som gjorde kvelden vår helt super!! Et must å stikke innom om du er i Budapest!!!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Lykkeligst
matteo m, Owner på Oinos WineBar Bistrot, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2017

Dear Lykkeligst,

We are glad that you chose our restaurant during your stay in Budapest, and we are happy that you were fulfilled with us! On top of that, you mentioned our staff in your review, and it is so kind for your that you found them lovely and friendly, they always strive to do their bests and satisfy our guests’ needs!

Hopefully in the future we will be able to have You in Our restaurant.

Best Regards

Reisende som så på Oinos WineBar Bistrot, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Oinos WineBar Bistrot? Del dine erfaringer!