“God Tex-max mat”

Iguana
Vurdert som nr. 259 av 4 019 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Amerikansk, Meksikansk
God for: Store grupper, Familier med barn, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservater
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 2. september 2019

Vi ble anbefalt denne restauranten. Stor og innholdsrik meny med klassiske Mexicanske retter. Vi spiste ulike retter alle sammen. Nydelig mat og fortreffelig servise. Sentral og stille beliggenhet. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, eilertl2014
Kata S, social media consultant på Iguana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Thanks! :)

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Er blant den beste tex mex restauranten jeg har vært på.Var der på ettermiddagen,hadde ingen reservasjon og servicen var god.Anbefales virkelig!

Takk, annehZ6512PX

Thank you!

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Magisk. Nydelig mat, god service. Mexico på sitt beste. Virkelig verdt et besøk. Sentralt - anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 211evab
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Har vært mange ganger i Mexico og familien har bodd i Texas i flere år. Veldig autentisk Tex-mex. Interiøret er passe slitent og veldig likt det en finner i Texas. God kvalitet på maten og hyggelige kelnere. Rimelige priser. To voksne og to sultne tenåringer til lunsj uten noen grenser på bestillingene kostet under seks hundre norske...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, GEM_reiser
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, men vær obs på størrelsen på porsjonene! Vi spiste nachos og to personer kunne fint ha delt en servering som lunsj! Guacamolen og de hjemmelagde nacho-chipsene var veldig gode :D

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, karendju

Reisende som så på Iguana, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Iguana? Del dine erfaringer!