“Fantastisk resturant ”

Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservater
Anmeldt 21. november 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service og en sjokolade dessert to die fore og hit må man tilbake helt klart en skjult perle

Dato for besøk: november 2016
Takk, Oddvin L

Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Uformell og hyggelig familiedrevet restaurant med veldig god mat. Lave priser men topp service. Beliggenhet i rolig område på Buda siden. Anbefales.

Takk, John N
Anmeldt 11. oktober 2016

En nydelig, men litt bortgjemt restaurant. Absolutt verd en omvei. Kunnskapsrik og vennlig betjening, spennende meny og nydelig mat. Du bør bestille bord, flere vet om dette stedet. Rimelig, anbefales!!!

Takk, ojp539
Anmeldt 10. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig personale som snakker godt engelsk. God atmosfære, husk å forhåndsbestille bord.

Takk, Wenche E
Anmeldt 1. september 2016

Vi var flere ganger på denne restauranten, grunnen var enkel: Kjempehyggelig og serviceinnstilt personale og nydelig mat.
Det var rent og pent, også på toalettene. Hyggelig uterestaurant i tillegg til at en kunne få bord inne.
Vi vil gjerne berømme kelnerne Kornell, Akos, Monika og Richard. De gjorde en forskjell:-). Vi kommer gjerne igjen.
Her er det lurt å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Marit85

Reisende som så på Mandragora, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Mandragora? Del dine erfaringer!