“Verdt en omvei og venting i kø”
Anmeldelse av Cirkusz

Cirkusz
Vurdert som nr. 45 av 3 908 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Bar, Kafé
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Vi fikk denne plassen anbefalt av venner og spiste frokost her istedenfor på hotellet. Veldig hyggelig betjening som snakker bra engelsk. Enkelt lokale, men med god atmosfære. Vi hadde en omfattende frokost med mye frukt og grønt, men også engelsk frokost til en av oss. Samtlige var svært godt fornøyd. Ser ut til å være høy kvalitet på råvarene og flinke kokker. Rask og vennlige servitører. Kaffen var svært god, likedan frukten. Havregrøt med mandel melk til familiens vegetarianer var tydeligvis svært god på smak. Det du får her er et godt stykke oppover på skalaen i forhold til en standard hotell frokost.
Stedet kan varmt anbefales videre...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, GEM_reiser

Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

For en familie med behov for glutenfrie alternativ var dette et supert sted. Hyggelig personale og god mat. Anbefales!

Takk, Bentebing
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vi besøkte stedet etter sjekk på TA. Meget bra frokost sted. Populært sted da lokalet var nesten fullsatt kort tid etter åpning. Flink og oppmerksom betjening. Prisnivået også veldig bra med så god smak

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anita1971958
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Nydelig recoveryfrokost med speilegg, perfekt stekt bacon, croissant, fersk juice og valgfri kaffe. Snille priser.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, g_rilheitmannk
Anmeldt 25. mai 2016 via mobile enheter

Bestilte recovery-frokosten, og ble ikke skuffet! Både mat, kaffe og juice var kjempegodt! Skal definitivt tilbake neste gang vi er i Budapest.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, marianne h

Reisende som så på Cirkusz, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Cirkusz? Del dine erfaringer!