“Helgetur med gode venner”
Anmeldelse av Fricska Gastropub

Fricska Gastropub
Vurdert som nr. 86 av 3 736 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Anmeldt 6. mai 2017

Langhelg i Budapest med venner. Bestilte bord her samme dag som vi ønsket å spise.
Fantastisk mat, mange gode viner og øl. Servitørene var flinke til å anbefale. Menyen stod på tavle på veggen.
Ganske rimelig tatt i betraktning sted, betjening og utrolig fresht interiør. Vi var veldig fornøyde og kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, ALMaudal

Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Meget hyggelige og observante servitører, fantastisk mat og atmosfære. Må prøves! Ligger i et slitent strøk, men ikke la deg skremme av dette. Med en gang du kommer inn døren får du en god følelse og varm velkomst.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, 169leneb
Anmeldt 2. mai 2016

Nydelig mat, god musikk og svært oppmerksomme og hyggelige servitører. Stedet har få plasser, så pass på å reservere bord!

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, siri d
Anmeldt 17. september 2015

Tett ved hovedgaten, i et "slitent" strøk, fant jeg denne utrolige restauranten. Flott moderne lokale, i en kjeller.
Servitørene var hele tiden svært oppmerksomme. Kom med fersk brød og sodavann hele tiden. Menyen er enkel, men skiftes etter sesong. Her lar de deg også smake på vinene før du bestemmer deg. Alle servitørene kan menyer, vin og forteller deg gjerne i detalj. Spist lunsj her flere ganger. Svært rimelig i forhold til kvalitet. Stenger mellom 3 og 7 for igjen åpne for kveldsgjester.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Jan Helge K
Anmeldt 12. februar 2015 via mobile enheter

Vi fant restauranten via Tripadvisor. Området og strøket den ligger i er ikke spesielt attraktivt. Heller litt "lugubert "så det var en overraskelse å finne en gourmet restaurant her. Maten var nydelig. ..enkel meny med få retter; helt utsøkt. God betjening med glimt i øyet. Regningen var det heller ingenting å utsette på. Fantastisk Mat og vin til en rimelig penge.

Takk, Mariannelo

Reisende som så på Fricska Gastropub, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Fricska Gastropub? Del dine erfaringer!