“God mat, litt treg service”
Anmeldelse av Fricska Gastropub

Fricska Gastropub
Vurdert som nr. 118 av 3 806 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Ligger i et kult lokale. Dagsfersk meny som vi måtte lese på veggen. Litt dumt at det satt mennesker foran menyen. Serveringen var litt treg, men maten og vinen var fantastisk! Meget prisgunstig. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 448kjerstih

Anmeldt 6. mai 2017

Langhelg i Budapest med venner. Bestilte bord her samme dag som vi ønsket å spise.
Fantastisk mat, mange gode viner og øl. Servitørene var flinke til å anbefale. Menyen stod på tavle på veggen.
Ganske rimelig tatt i betraktning sted, betjening og utrolig fresht interiør. Vi var veldig fornøyde og kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, ALMaudal
Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Meget hyggelige og observante servitører, fantastisk mat og atmosfære. Må prøves! Ligger i et slitent strøk, men ikke la deg skremme av dette. Med en gang du kommer inn døren får du en god følelse og varm velkomst.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, 169leneb
Anmeldt 2. mai 2016

Nydelig mat, god musikk og svært oppmerksomme og hyggelige servitører. Stedet har få plasser, så pass på å reservere bord!

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, siri d
Anmeldt 17. september 2015

Tett ved hovedgaten, i et "slitent" strøk, fant jeg denne utrolige restauranten. Flott moderne lokale, i en kjeller.
Servitørene var hele tiden svært oppmerksomme. Kom med fersk brød og sodavann hele tiden. Menyen er enkel, men skiftes etter sesong. Her lar de deg også smake på vinene før du bestemmer deg. Alle servitørene kan menyer, vin og forteller deg gjerne i detalj. Spist lunsj her flere ganger. Svært rimelig i forhold til kvalitet. Stenger mellom 3 og 7 for igjen åpne for kveldsgjester.

Dato for besøk: september 2015
Takk, janhelgek

Reisende som så på Fricska Gastropub, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Fricska Gastropub? Del dine erfaringer!