“Wow ”

Vurdert som nr. 96 av 4 005 Restauranter i Budapest
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var meget bra. Punktum!
God service og fantastiske burgere. Ikke vær i tvil her kan du få en god burger opplevelse. Kommer garantert tilbake.

1  Takk, shivgrepp

Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk plass ute som var superkoselig! Burgerne var ekstremt gode. Jeg spiste en Award winning burger. Servicen var superhyggelig. Hadde fått full pott om vinen var god, dessverre falt denne ikke i min smak.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, martinasS9604ZL
Anmeldt 28. mars 2017 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Stedet ligger litt bortgjemt i det jødiske kvartal i Pest. Anbefaler at folk bestiller bord spesielt på kveld da det er populært og stedet ikke veldig stort. Vi var der og spiste lunsj og ble så fornøyd at vi dro tilbake en gang til i løpet av ferien i Budapest.

Ble møtt av blide og imøtekommende folk som jobbet der. Maten var kjempe god. Spiste to forskjellige burgere der og begge var meget bra. Ligger også en del andre fine puber og barer i nærheten så anbefaler både området og stedet på det varmeste.

Tar gjerne turen ved et senere besøk i Budapest:-)

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 397rune_
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Var her sent på kvelden for å spise, vi fikk det siste ledige bordet, så her kan det være lurt å bestille bord. Veldig gode burgere, den ene burgeren fikk ved en feil bacon, både servitør og kokken beklaget dette, de lagde kjapt en ny burger og ved slutten av måltidet fikk vi gratis sjokolademousse som en beklagelse. Flott betjening og koselig lite lokale.

Dato for besøk: februar 2017
2  Takk, mimrikka
Anmeldt 9. mars 2017

Vi spiste vår første lunsj i Budapest her. Vi hadde lest at de hadde glutenfri alternativer, og det var herlig å kunne velge fritt fra menyen! Vi spiste Texas hot burger (jeg glutenfri), og begge var fornøyde. De hadde et stort utvalg øl, mye spennende. Det eneste som var litt synd var at de ikke hadde glutenfritt alternativ. Men vinen var god den også. Og servicen var upåklagelig!

Vi var så fornøyde at vi dro tilbake siste kvelden, da spiste vi Leicester burger, og denne synes vi var enda bedre. Denne kvelden fikk vi et bord midt i lokalet, men de kom og tilbød oss nytt bord med en gang et annet ble ledig.

Vil anbefale dette spisestedet om du liker god burger til en billig penge, og om du verdsetter god servise.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, AnitaHammervik

Reisende som så på Tuning Burger, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Tuning Burger? Del dine erfaringer!