“Et vakkert sted ”

God for: Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservater
Omgivelser: Andrássy út
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Vi bestilte cappucino og Sacher torta, en sjokoladekake mest kjent i Mellom-Europa. Kaken smakte utmerket. Det er et flott sted, ganske eksklusivt. Det blir sikkert fullt der når Operaen åpner en gang i 2020.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 11. januar 2017

Dette var vårt andre besøk på denne fantastiske restauranten. Her får man utrolig god mat og nydelige viner. Service topp. Fantastisk flott levende musikk. Lokalet er bare utrolig. Vikelig en opplevelse alle besøkende I Budapest burde unne seg.
Vi besøkte restauranten en gang til under vårt besøk I Budapest. Vi var like godt fornøyd den andre gangen også og kommer garantert tilbake neste gang vi besøker byen.

Dato for besøk: november 2016
Takk, ROY1952
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

Spiste en utmerket lunsj i flotte omgivelser. Stilige lokaler og kompetent personale. Også et fint sted å se utendørsaktiviteten til operaen.

Dato for besøk: september 2016
Takk, jacobn817
Anmeldt 7. januar 2015

En helt fantastisk restaurant. Vi var der nyttårsaften med 6 retters middag og vin. Underholdning av operastjerne og fiolinist

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Marit A
Anmeldt 20. november 2012 via mobile enheter

Vandret et tur langs Andreassy Boulevard , da vi fant ut at det var på tide med mat . Kelneren spurte høflig om hva vi ønsket å spise .Vi fikk velge bord og kelneren tok jakkene våre. Maten kom fort , og var pen å se på og veldig god.Vi valgte en fransk vin .Det ble mye folk etter hvert . Restauranten ligger rett ved operaen , og mange kom nok hit før forestillingen begynte. Hovedrett til tre og med en flaske pelegrino og to glass vin kom regninga på ca 18000 Huf.

• Atmosfære
Takk, olga094

Reisende som så på Callas Café & Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Callas Café & Restaurant? Del dine erfaringer!