“Deilig middag etter travel dag”
Anmeldelse av Local Korner

Local Korner
Vurdert som nr. 48 av 4 010 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Pizza
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Takket være an anbefalinger herfra fant vi denne perlen. Nydelig pizza i hyggelig atmosfære med koselig personell. Verdt besøket.

Takk, bj_rno265
Gábor B, Tulajdonos på Local Korner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Thank you very much! :)

Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Pizzaen vi fikk var helt vidunderlig. Personalet var trivelige og serviceinnstilt. Lite, men koselig. Vi snudde først i døren da vi så hvor trangt det var, men ombestemte oss og prøvde likevel. Vi angret ikke et sekund. Pizzaen var den beste vi har smakt. Uten tvil verdt pengene. Vi skal tilbake i dag. Gleder meg :)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Rune Øistein A
Gábor B, Tulajdonos på Local Korner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2018

Thank you very very much for the review and so happy that you have had a great time at Local Korner! Hope we meet again! Take care :)

Anmeldt 13. desember 2016

Dette var en fornøyelse og oppleve. Veldig gjestfrie ansatte som tar kontakt med deg så fort som du kommer inn, og starter en fin samtale. De vil også få deg til å skrive noe på veggen deres som har påmalt verdenskartet.
Pizzaen var veldig god, her velger man saus, toppings og tilbehør selv, og til prisen er det et fantastisk måltid. Lite lokal, men det forbedrer bare stemmningen. Kanskje ikke en plass å gå hvis man er mer enn 4 stk, men de tar imot takeaway ordrer.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Ftvedt
Gábor B, Tulajdonos på Local Korner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2016

Thank you very much for writing a review! Hope we meet again :)

Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Vi tok turen etter anbefaling på tripadviser og angrer ikke, stor burger med god smak!koselig atmosfære

Dato for besøk: september 2016
Takk, chrisvQ2581MV
Gábor B, Tulajdonos på Local Korner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2016

Thank you very much for the review! :)

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 23. mars 2016 via mobile enheter

En virkelig god pizzeria, flotte smaker, skinke, salami.. virkelig vennlig og god service, vil definitivt stikke innom neste gang ...

Takk, Jan B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Gábor B, Tulajdonos på Local Korner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2016

Thank you for the review! Drop by anytime ;)

Reisende som så på Local Korner, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Local Korner? Del dine erfaringer!