“Middag”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag her og jeg gikk for en lokal rett som jeg er begeistret for; chirkes paprikas med nokedli.

Fikk meget god service og hyggelig kelner.
Maten var meget god og over forventning! Porsjonen var også rikelig og jeg klarte ikke spise opp...

Smaken på maten var fortreffelig og vi ble veldig godt vartet opp.

1  Takk, tapus666

Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Herlig mat med en innholdsrik meny av både lokale og internasjonale retter, og ikke minst hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, MortenSteinsrud
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Vi startet dagen på denne restauranten, jeg gikk for en California Club sandwich. Det var mye mat og mye av alle ingrediensene. Smakte fortreffelig
Bestilte også en bananmilkshake som også var god. Anbefales

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, TommyReiser
Anmeldt 12. november 2017

På vår første dag i Budapest ville vi spise gulasjsuppe til lunsj. Vi fikk en stor porsjon med god hjemmelaget suppe og brød til. Akkurat passe ventetid på godt tilberedt mat. Vi bestilte et stort glass rødvin til og den matchet suppa kraftige smak godt.

Vi fikk god service og måltidet var meget rimelig etter norsk målestokk. Vel 300 kr for 2 supper, 2 store glass rødvin og 1 fl mineralvann var verdt hver krone.

Dato for besøk: november 2017
2  Takk, Knut J
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Kjempe god mat og drikke, litt liten vin meny, ok priser. Fikk maten fort. Hyggelig og god service. Rent og fint både ute og inne.

Dato for besøk: september 2017
Takk, antonioF1731

Reisende som så på Cafe Vian, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Cafe Vian? Del dine erfaringer!